nu börjar jag blogga igen!

hej på er, det har varit lite mycket nu sista tiden efter Thailand, men nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen iaf,

vädret är underbart här i Älvdalen, och det gör vi tummen upp för så klart, så nu kan ju äntligen jag och johanna leka i lilla lekparken hur mycket vi vill när det är idrott! åt årets första riktigt söta jordgubbe här om dagen också i mora tsm med bästa emma engström och johannah gjervaldseater, hur mumsigt som helst, "bild"
sen märkte jag också att dom hade börjat med kulglassen igen på östäng så där var man så klart igår och åt lite med johanna, hihi gott var det iallafall, och igår packade jag upp det sista ur min resväska också så nu ser mitt rum inte ut som en sönderbombat getto längre. Puh.
hade tänkt börja ut och springa nu igen om vädret håller sig, och nu till helgen är det ju företagsmässan igen nere i ishallen så blir nog dit med brudarna om inte annat aktuellt dyker upp, ni får ha det så bra och njut nu av det underbara vädret. så länge det vara.....
puss

 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0