LEDIG IDAG!

hejhej. skriver lite om gårdagen nu då.
vid 5 tiden samlades alla som skulle med ut och fiska vid fritte, och när vi var främme vid märråtjärn så for nog alla ut och fiskade direkt, efter typ 2 timmar och ingen fått en fisk började vi tröttna, så dom gjorde upp en eld sen grillade vi hambrugare och drack läsk. super mums! sen satt vi och mös vid elden ett tag innan vi fick lite ångest för att vi knappt fått ett napp, så jag, samantah och seren gick ner till vattnet och gav det ett försök till, men sen framåt kvällningen så vart det kallt och jävligt, så vi gav upp, ingen hade fått någon fisk förutom stoffe som hade varit ut i båt, FUSK, vi satt och värmde fötter och händer vid brasan ett bra tag, sen for vi tillbaka, var hemma runt 11, super härlig kväll, tack till folket som gjorde den!

ja och idag är vi ledig från skolan, vilket är jätte skönt! tidigare idag var det så varmt så jag fick lov att lägga mig i bikini på stutsmattan och sola ett tag, (a) men när solen gick i måln vart det kallt...
annars har jag bara chillat idag, kollade nyss på en film också, "easy A" rätt bra tyckte jag faktiskt,
nu ska jag försöka fixa iordning lite mat åt mig,
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0