dagen tillsammans med johannah!<3

känner på mig att den här veckan kommer att bli ganska skön, idag slutade vi tidigt, imorgon ska jag iväg och fiska med fritte tsm med bästa samantha karlsson, och på onsdag är vi lediga, sen på torsdag är det skolbio, får hoppas på att dagarna går fort, på lördag och söndag ska jag på skytte läger, ska bli riktigt roligt och spännande.
 
idag förljde johannah med mig hem, så vi sitter vid datorn och dunkar musik och äter godis som har blivit över från helgen x) vi lär väl snar fixa något och äta... jaja ni får ha det till vi hörs igen,
puss
 
hittade några söta bilder på mig och johannah på väg till rättvik på fjortisdisco, ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0