awesom början på sportlovet!

hejhej nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort hittills på det här underbara sportlovet! :d

i söndags tog jag en buss till mora och träffade Johannah westerlund, ah sen på kvällen följde hon mig hem till Älvdalen och sov hos mig, sen på måndagen, så åt vi tårta och drack cocacola till frukost, se bilderna i nästa inlägg. ah sen for vi till centrum och umgicks med lite kompisar och mot kvällningen for jag hem själv,  och packade,
dagen där på gick jag upp as tidigt, fick skjus av Mindes mormor till mora jv station där jag träffade johanna, sen sate vi oss på ett tåg mot borlänge, vi hade snakcat med en kill kompis till johannah (edvin holton) att vi skulle träffas så honom, han och hans kompis marco hoppade på tåget i djursås, sen for vi runt massa på kupolen och träffade massa kompisar och lite sånt, vi köpte inget speciellt, det var bara johannah som köpte en ny foundation.
En riktigt rolig dag!
vi tog 20 över 6 tåget hem och så kom johannahs mamma och hämtade oss, och så åkte vi och köpte chips och mys, sen när vi kom hem till johannah så tittade vi på en film (tusen gånger starkare) det var inte så bra som jag hade trott, men aja en okej film.
Sen på onsdagen så umgicks vi med viktoria olsson, frida smångs, miranda och edit, och en till tjej som jag faktiskt inte kommer igår namnet på ;$ men aja vi for väl runt på mora, åt glass på donken och provade en himlans massa solbriller och tog fina kort, (bilder kommer i inlägget efter detta) en as grym dag! sen följde johanna mig hem till Älvdalen, vi hade väl egentligen tänkt och fara ut och hita på något kul men så blev det inte, vi låg hemma i min säng typ hela kvällen och somnade inte för ens 2 på natten (a) och nu ligger jag hemma och har knappt fått årken än att gå upp ur sängen, har en stor tvätt balja som väntar på mig uppe, och en liten hund som vill gå en rejäl promis, så lär väl gå upp nu,

planerna för idag vet jag inte riktigt, johannah ville sova här inatt igen så att vi åker tillsammans med bussen till jvstationen imorgon, för då ska vi ut igen, ;-) men isf kommer hon med en buss ikväll när jag är klar med allt jag ska göra, jag pallar fan inte lämna huset idag -.-
(kom på att jag inte kan lägga ut bilder på den här datorn, så lägger ut alla bilder i ett inlägg efter det här)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0