soft monday!

den här veckan slutar vi 12 måndag och tisdag, pga utvecklingssamtal, så sjukt sköööönt!
nu sitter jag typ hemma och dunkar musik och tycker synd om mig själv, har så sjukt ont i magen.. usch har nyss tagit en treo, får se om den hjälper sen då.
ikväll är det klubbmästerskap i pistol, så taggar inför det! och på onsdag ska jag sjuta krut, ska bli jätte spännande! jag går ju en kurs just nu där jag håller på och ta krut licens, aja nu jag fixa korv och bröd åt mig och lillebror, sen gå en sväng med willma,
puss


Kommentarer
Postat av: Julia. Blomkvist. <3

Fin du är gumman! <3

2011-03-28 @ 15:03:53
Postat av: svar/ hanna sörensen

tack gumman! du är också fin! <3

2011-03-28 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0