nu är det snart slut på det roliga..

solen skiner och det är 6 + ute och jag ligger inne som någon soffpotatis och slöar, gick runt i morgonrocken tills klockan var 2 innan jag kom på att jag kanske skulle klä på mig och vakna, är på ett riktigt segt humör idag! :)

Jag och Pappa bestälde hem thaimat till lunch idag också, super gott som vanligt! och nu tror jag att jag ska gå och lägga mig i soffan "igen" och kolla klart på filmen psalm 21 som jag så klart somnade ifrån igårkväll (a)

är inte sugen på att gå till skolan imorgon, ett matteprov väntar där och massa lång tråkiga lektioner, : (
fast på tisdag blir det super nice, för då ska ju hela skolan åka till Fjätervålen och åka slalom. Hoppas på FINT väder! "Bjuder på en bild på mig och Linnéa johansson som är från förra årets fjätervålentur i 6.an" 
puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) jo det är bra!

2011-03-20 @ 17:23:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0