grym helg!

go'kväll allt folk, har fortfarande inte fått bilderna från SM finalen, men äsch vi kör på endå! :) Igår var jag iallafall i rättvik på Club Delight tsm med johanna gjervaldseater, johanna westerlund, edit williams, och några brudar från rättvik, en riktigt roligt kväll faktiskt och så klart kom man dit i helsvarta kläder när det var dresscode: vitt! ;-)
haha och det var ju så klart as grymma DJ's "emil bergvik och biezzo" och dom hade gjort iordning wasaborg riktigt snyggt, ja den kvällen gör jag gärna om igen snart! btw bilder från kvällen var grymt suddiga som blev uppladdade på facebook så jag lägger inte ut på här, : (

ja och idag har jag inte gjort mycket, hjälpt pappsen och instalerat nya platt teven nere i vardagsrumet, vart riktigt snyggt! sen typ bara tagit det lungt, chillat, köpt godis mums!(a) så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en svensk skräckfilm som många har snackat om, vissa säger att den suger och vissa tycker den är rätt bra, så nu måste ju så klart jag också titta och bedömma filmen "psalm 21" ha en fortsatt trevlig lördagskväll! puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0