blir sängen för min del nu..

Go kväll alla bloggläsare!
idag har jag spenderat min dag med johanna gjervaldseater, Älskar dig gumman!
har också tränat pistol, så nu är jag ganska trött! har packat iordning alla grejer för morgondagen. vi ska ju åka till fjätervålen med hela högstadiet och åka útför! är fett taggad, hoppas på en sjukt rolig dag!

ska lägga mig i sängen och börja på yttligare en ny bok av Katarina von bredow, hon skriver så sjukt gripande böcker! Jag hatar egentligen att läsa böcker och det är jag säker på att många fler där ute gör, men när man hittar den slags bok som precis passar in i ens smak är det faktiskt riktigt skönt att läsa ibland, rekommenderar alla hennes böcker till tjejer som gillar och läsa böckar om tånårskärlek, sex, komplicerade förhållanden.

puss och godnatt! "kan tyvärr inte lägga ut någon bild eftersom inlägget är skrivet från min bärbara datorn som inte vill ladda upp bilder" -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0