Sommarvärme på ingång, UNDERBART!

Hejsanhoppsan! :)
Idag har det varit nå så otroligt varmt, gick i tubetop och korta shorts hela dagen, underbart! har varit hemma hos älgen minde hela dagen inprincip. och det är ju alltid lika super! Imorgon ska jag upp halv åtta på morgonen och sätta plant.... usch vad jobbigt, med stekande sol och kramp i bena av att gå i skogmark fast får väl stå ut, när jag är klar där hade jag planer på att åka till mora, och senare på lördagskvällen blir det mys med minde i en lägenhet i Hånåkni, sen sover vi där. blir nog awesome,
ha en trevlig fredagskväll gott folk,
nu hade jag tänkt och krypa ner i sängen ett tag och mysa lite till en film, hmm. kanske mamma har köpt hem någon gott man kan smaska på till också (a
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HOHOHOHOHOHO Hånåkni!!!!!!!!

2011-06-04 @ 09:15:54
Postat av: Hanna sörensen

Haha yes hånåkni ;-)

2011-06-05 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0