Medeltidsmarknaden i Leksand

Hejhej, nu har jag inte bloggat på ett väldigt långt tag ;s oops! ska bättre mig.
jag ska börjar med och visa lite bilder från medeltidsmarknaden som jag var på tillsammans med minde i lördags, vi hade jätte fina medeltids kläningar på oss också, riktigt mysig marknad!
Jag tycker att allt folk säljer på marknaden i stånden ser så otroligt fint ut, alla tjusiga kläder, smycken, gosaken och alla underbara tvålar som jag vart lite kär i, otroligt fina och luktade underbart! kika gärna in bilderna under. :) puss


Super fina kläder som vi har fått låna av mindes mamma!


minde njuter av sin dyra kolbulle, ;-)


en lekare som smakade på en råttfälla.. ajajaj


lite medeltidskläder!


gottigotti! äpplen/vindruvor/jordgubbar doppade i kola/knäck med kokos


och alla super fina tvålar! doftade ljuvligt!


tunnbrödsförsäljning.


ps. lägg märket till min nya mörka hårfärg så slipper jag lägga ut före och efter resultat från färgningen, ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0