åh vad skönt med kort vecka!

Den här veckan gick vi bara måndag, tisdag och onsdag, sen är vi lediga torsdag, fredag och måndag veckan efter, ska bli såååå skönt! nu vill jag verkligen ha sommarlov, 15 dagar kvar bara som tur var. och i måndags sprang hela högstadiet månsta runt, 1.2 mil, är sjukt stolt att jag ens kom i mål! 1.5 timme tog det för mig och kom vell på en 44 placering av 90.
så nu har jag träningsverk i hela kroppen och massa blåsor som gör ont på fötterna :(
haha aja, ikväll ska jag på fritte med Johannah, Emma och nå kompisar till emma från borlänge följer med också, blir nog skojj,
lär väl byta kläder och fixa iordning lite saker innan vi far ut,
ha det!


hitta en mysig bild på mig, ronja, elin och blondie från 6,an, ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0