en helt vanlig måndag.

hejsötaläsare! idag var det ju igentligen tänk att jag och johanna grundin skulle åka till borlänge ev, men hennes planer vart ändrade så hon kom aldrig till Älvdalen igår utan hon kommer idag istället, så vi åker nog tåg till kupolen imorgon, ser fram imot dagen!
ja... idag vet jag iaf att jag ska tvätta mitt löshår, lockade det till sånna hära söta prinsses lockar för inte så länge sen, och nu när jag ville få det platt igen så vart det bara vågigt, så ska se om det hjälper med lite shampoo och balsam (y) 
ja vi får se vad jag gör ikväll, är ganska trött just nu efter att mammi väckte mig kvar över 12, man behöver ju faktiskt inte alltid sova bort hela dagen veckan runt bara för att man har jullov. 
jag måste bara berätta för er som inte sett filmen (allt för min syster) att den seriöst var den mest gripande filmen jag sett i hela mitt liv, gud vad jag grät asså. en underbar film!

den handlade om en familj, och den 15 åriga dottern i familjen har fått canser, man får förlja hela historien från första dagen hon födddes tills hon är på slutlinjen. hennes första kärlek och hennes sista dag på stranden, hon har 2 syskon en lillasyster och en storebror, en dag slutar hennes njurar att fungera, så lillasyster vill ge en av hennes till sin syster, det kan orsaka väldig mycket problem, och vem vet det kanske inte ens fungerar, men vad gör man inte för sin syster.  

jag tycker ni ska kolla på trailern nedanför, och ha en super bra dag! puss 



Kommentarer
Postat av: j'l

okej, härligt jo allt är fint med mig, den där filmen är riktigt bra!!

2011-01-03 @ 16:35:50
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0