resultat från färgningen! :)

tjenare!
ja en ganska lung dag i skolan, förutom att jag lyckades skära av halva nageln när jag skulle hacka lök på hemkunsakpen och jag har väligt ont! :D men är man klantig så är man. efter skolan for jag och köpte nya vinder skor hos min morbror, min ganska nya hade gått sönder nyligen så jag skulle dit och byta, och samtidigt som vi var där så hittade jag 2 sknygga skommar skor tills vi åker till thailand om 2.5 månad, perfekt!
och nu har jag bara legat i soffan men mammi och kollat på tv, och så har jag kollat upp tågtider, ska ju till älsklingen i gagnef på fredag direkt efter skolan! längtar
aja nu ska ni få bilder från före och efter färgningen men det syns inte så jätte mycket bara att resultatet vart lite mörkare, och den innan var lite röd.

     

  

 

      


Kommentarer
Postat av: anonym

varför har du två olika färger på löshåret?

2011-01-23 @ 18:24:05
Postat av: Anonym

svar" anonym

eh asså dom 2 översta bilderna var innan färgningen och dom nerdersta från efter?

2011-01-23 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0