Superhelg!

hejbloggläsare!
varför jag inte bloggade i torsdags var för att det inte hände just någonting alls då..
men i fredags var jag iaf på gårn men massa folk, en helt okej kväll, kunde inte vara uppe så länge den dagen på grund av att jag skulle upp as tidigt dagen där på. lördagen började med att jag gick upp klockan 07.30 sen när jag hade fixat mig klart så satte vi oss i bilden och åkte till Venjan för ennu en kvaltävling i pistol. jag sköt klockan 11.40 och resultatet ska vi inte prata om, men för älsklingen gick det super bra, och efter han också hade skjutit så åkte vi och hans föräldrar hem till mig och åt god mat. Efter vi ätit gick jag och morgan ner till mitt rum och kollade på några filmer och hade det super mysigt! älskar dig så sjukt mycket morgan!
vid 7 tiden åkte dom hem till gagnef igen : (  men nästa helg får jag nog träffa honom igen, kan knappt vänta...
och idag väckte mamma mig kvart över 1, -.- jag sov riktigt bra och hade en jätte konstig dröm, haha men man kan ju inte sova hela dagarna. Jag har faktiskt ingen anning om vad jag ska gör idag, men jag kommer väl på något så småning om. lägger ut ett till inlägg senare. pusssss!




"bilden tagen från google, men ungefär så där ser pistolen ut som jag tävlar med"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0