super helg!

oj såg att jag inte har bloggat sen i måndags, : ( men iaf hela skolveckan har varit skit tråkigt och seg som vanligt, sen på fredagen åkte jag och minde till gagnef, morgans mamma kom och hämtade oss vid tåget och så fixade vi oss hemma hos dom sen körde janne ut oss "jag minde morgan och martin" till club nova "coz" i borlänge där hade vi as kul hela kvällen sen sov vi över hos Morgan efter. vi tog ett tåg hem dagen efter klockan halv 1 och mamma kom och hämta oss på mora tågstation, sen körde vi hem minde. min kusin och hennes man + deras son hade kommit ner till oss över helgen så jag var väl med dom resten av kvällen, vi tittade bland annat på (I rymden finns inga känslor) såg den för första gången och den var rätt bar tycket jag!
Nu idag har jag varit i gesunda med Johanna, as roligt hade vi det iaf!
och nu ska jag ta en dusch och sen ska jag kolla på en film, pusss

  


Kommentarer
Postat av: Malin

har din pojke tatoerat sig? :o <3

2011-02-02 @ 19:29:29
URL: http://imageek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0