spenderat helgen hos Morgan, <3

hejhej, har varit hos älsklingen hela helgen så har inte haft tid och blogga, i fredags kollade jag på när han repade med sitt band och efter det mös vi till några filmer. på lördag hjälpte vi några bekanta till dom flytta en affär från leksand till borlänge, och som tack för hjälpen fick jag kläder därifrån för typ 1000 spän o: bl.a en svart och blå jätte söt tub klänning som jag ska ha när vi åker till thailand och en grå och svart randig tröja/kofta.. sen på kvällen åt vi god mat på thai restruan och sen hyrde vi film och köpte glass, myssssss! jag skulle igentligen åka hem på lördag med vi hade läste fel på tåg tiderna så jag sov kvar en natt till sen körde dom hem mig på söndag förmiddag. en sjukt mysig helg i gagnef! 
blir och åka dit igen på fredag, och då tar jag med mig minde och så far jag, minde, mogge och andreas till coz i borlänge på kvällen. det blir fett nice : ) 

idag har jag iaf inte gjort något speciellt, skola sen träna pistol ikväll, ska hjälpa lillebror med läxan nu, så ni får ha det!

                                                      älskar dig morgan örtlund! 07/01-11 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0