shoppingtur till kupolen.

hejhej!
ja som ni redan kanske vet så har jag ju varit i Borlänge på kupolen och shoppat med mamma,pappa lillebror och hans kompis jocke idag. vi kom kanske till borlänge runt halv 11 tiden och då passade jag och mammsen på att handla lite, och jag tycker jag hitta rätt så mycket, "se bild nedanför"
iaf klockan 1 träffade jag morgan och hans kompis andreas där, vi hade det as kul, men det vart inte så länge som vi hade tänkt oss, vid 3 for vi hem. men dagen var kung iaf.
och imorgon ska jag åka tåg ner till gagnef och träffa killarna igen, ser ifram imot dagen!

Saker jag köpt:
3-pak helvita string
3-pack lila/rosa string
"fluffpulver" från h&m
rouge borste från h&m
en grå tunika från JC 
en brun och rosa bh från kaphal
en svart bh från cubus, "köpte en likadan vit också med den ligger i tvätten"
ett par silver ringar från ur&penn 
och en lite present från glitter åt en liten flicka som fyller 14 imorgon ;)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0