Resan till norge med morgan <3

ojojojoj nu har jag varit dålig på att uppdatera :(
men jag lovar att bättra mig, jaja till saken, i fredags klockan 7 på morgonen följde jag Morgan, hans mamma och hans pappa till norge "Gjövik" och där bodde vi i en liten mysig stuga, vi åt god thaimat, shoppade på ett jätte stort shoppingcenter som hete CC,  och träffade några bekanta. haha känns som jag nästan förstår all norska nu, : D men iaf vi sov där en natt, sen på lördagkväll då vi åkte hem förljde jag med hem till morgan i gagnef istället för att åka hem till älvdalen, helgen har varit super! Älskar dig morgan! 07/01-11 <3

ja lovet börjar närma sig sitt slut nu och jag ska ta en dusch, och sen njuta av det sista som är kvar av lovet. jaja ni får ha det puss. (hitta igen bild som passa till ämnet med denna bild på mig och johanna får duga idag) (:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0