pistolkatastrof!

Hejhej, idag fick vi sluta 13.20 för att engelska läraren var sjuk. fett skönt, så då gick jag hem, fixade lite mat, och sen så färgade jag mitt löshår. resultatel blev faktiskt riktigt bra , jag lägger ut en bild imorgon så får ni säga vad ni tycker. :) jag har också skjutit pistol idag, det börjar gå riktigt dåligt för mig, och allt beroende på mitt synfel, jag har ju nyligen fått glasögon, "som jag dock bara använder i skolan och när jag ser på tv" med glasögon ser jag grumligt på närahåll och utan tvärtom. så jag vet inte vad det ska bli av allt detta, jag får väl helt enkelt försöka nöta in och skjuta med glasögon, hoppas bara inte att finalen i avesta blir katastrof :/
aja nu ska ska jag äta pannkaka och krypa ner i sängen o kolla film mahah (6)
pussss


(idag får ni igen bild, hih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0