onsdagkväll...

hejhej, ( :
ja skola idag först som vanligt, sen for jag, emma och amanda ut på byn och fixade några ärenden, och käkade lite pizza. sen tog vi bussen hem vid halv 5. så jag harnyss ätit middag. så nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå ner. typ pyssla med lite saker, bla damsuga mitt rum, det behövs verkligen, fixa lite skoljobb, och kolla på 2 nya filmer. dom här 2 "good luck chuck" & "flickan" blir nog mys.
sen imorgon ska jag och brudarna hjälpa våran fritidslärare på byn och sälja lotter på julgrans plundringen, det blir nog roligt! :) jag har otroligt dålig fantasi just nu så ni får bilder på omslagen på filmerna idag bara (a)/ puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0