kupolen "borlänge" imorgon! :D

go'kväll allihopa!
allt har varit lite sulligt, men det slutade iaf med att jag åker själv till borlänge imorgon bitti tillsammans med min familj i bil, och så träffar jag några kompisar där ifrån när jag väl är där, så imorgon blir det en dagstur till kupolen, vi åker klockan 8, och vi lär ju komma hem någon gång på eftermiddagen. så jag bloggar så fort jag kommit hem.
 
Ikväll går jag och lägger mig ganska tidigt eftresom jag ska upp vid halv 7 imorgon, så jag lägger mig i sängen och kolla på en av mina favorit skräckisr (mum and dad) den är lite speciell men jag bara älskar den, har sett den för sjunde gången nu (a) den är värld och se, tro mig! 
ni får ha det, så hörs vi imorgon. puss                        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0