Gott nytt år på er!

hoppas ni har fått en underbar start av det nya året 2011, själv är man lite seg efter igår, men det släpper nog snart. Seriöst 2010 har varit mitt bästa år någonsin, ett underbart år med många fina minnen, synd att allt är slut nu : ( menmen man får hoppas på att detta år blir minst lika bra.
Idag ska jag inte gör någonting alls faktiskt! vara hemma ta det lungt, kanske färga håret, ta ett bad och engna lite tid åt mig själv bara.
 
får se om jag och Ronja kanske åker till Idre Fjäll någon dag här nu i slutet av lovet? är ganska sugen på slalom! aja ni får ha en super bra dag, så kanske jag bloggar mer ikväll om jag har något och berätta.
puss

 
 


Kommentarer
Postat av: j'l

allt bra med dig hanna ? :)

2011-01-02 @ 14:52:36
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0