sjuksjuksjuk!

hej, inatt spydde jag :8 uffa fast jag tror inte att det är magsjuka, mycket middag på tom mage är nog inte så bra, börjar känna mig lite bättre fast är fort farande ganska seg. har tittat på ensam hemma 1 & 2 idag med min lillebror, länge sen jag såg dom filmerna , riktigt roliga är dom också! :D
satt och kollade igemon lite gamla bilder på datorn som jag hade tagit sommaren 08 på mitt landställe. är verkligen sugen på att åka upp dit nu snart, har inte åkt skoter på hela vintern och elanen är nog sugen på att ta en sväng tror ja : )
ha det! puss

   
 


Kommentarer
Postat av: Marthe

God bedring!

2011-02-15 @ 20:10:15
URL: http://www.martheska.blogg.no
Postat av: Hjort

Bli frisk.. <3

2011-02-15 @ 21:46:58
Postat av: hanna sörensen

svar "hjort" e typ frisk nu kommer till skolan imon! : D

2011-02-16 @ 17:18:46
Postat av: Sofie Persson

Hej. Jätte trevlig blogg, kul att läsa.

Mvh Sofie



Om du vill får du jätte gärna kika in på min :)

2011-03-21 @ 09:46:41
URL: http://perssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0