sjuk idag..

hej läsare, igår och idag har jag inte mått så vidare, kommer nog inte gå till skolan imorgon heller, har käkat halstabletter för fulla muggar idag och jag känner mig as hängig, så blir nog sängen hela dagen imorgon också för min del.

ja just ja ska berätta lite kort om helgen,
i fredags kom jag till morgan runt halv 6.  han mådde as dåligt då så vi kunde inte hitta på något direkt, så vi tittade bara på film, sen på lördagen så for han till läkaren för att hämta ut host medicin, han typ hostade blod, ;s medans han var där var jag i dala floda och sköt kvalfinalen i pistol, kom på första plats idag! 392/400 p. riktigt nöjd, och morgan van i sin grupp också, " han kom dit direkt efter han varit hos läkaren" sen på kvällen for vi ut och åt mat på restruang tillsammans med en annan familj, och sen så kollade vi på borlängesmusikskolas egna "melodifestivalen 2011" i hagaskolan. det var riktigt bra! : ) kolla bilder under på det vinnande bidraget!
efter det for vi på MAX och åt glass sen for vi hem, och söndag åkte jag hem vid halv 1, morgan mådde lika dåligt då, jag tror nog att det var han som smittade mig också x) men det gör inget jag får ju skylla mig själv (:

ska nog gå till sängs nu, godnatt!

 
 
"bilderna blev dock lite suddiga, pga att jag satt ganska långt bak och fick lov att använda mk zoom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0