morgan hostar blod.. : /

hej , igår tog jag bussen till mora precis efter jag slutat plugget sen tåg till Gagnef, och älsklingen är skit sjuk så vi låg väl och kolla på en film "from hell" sen somnade vi båda 2. och nu idag så mådde han inte alls bra så nu har han och ros-marie åkt in till sjukhuset i borlänge för att få en medicin utskriven, han hostar blod.. inte så speciellt trevligt, stackarn... janne och jag åker iaf in till dala-floda vid 20 i 11, så att ialla fall jag får skjuta kvalfinalen i pistol. ikväll har vi planer på att åka in till borlänge och kolla på någon liten talang show och sen äta kina/thai mat . mums,
puss

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Ha en trevlig söndag! :)

2011-02-13 @ 18:16:33
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0