luktar nygräddade bullar i hela huset, underbart!

Idag har jag och mammi bakat bullar, : d fredagen den 25,e ska jag och min super klass 7,c stå utanför ica och sälja bla fika bröd, så nu har jag fixat min satts! vi vart så avensjuka när våran parralelklass åkte på en mysig resa tillsammans , så nu har vi bestämt oss att försöka få ihop lite pengar till en resa vi också, vart vi ska åka bereor ju helt på hur mycket pengar vi lyckas tjäna ihop, så gör en god gärning och kom förbi och köp en påse med något gott som elever från 7,c, Älvdalsskolan har bakat! : )
mina bullar blev iaf as mumsiga, elitbild på mina söta bullar som jag gjort helt själv nedanför (a)
 
måste bara tipsa om ett otrolig film jag såg igår kväll (black swan) men natalie portman som huvudroll en väldigt gripande film. fantastisk!
 
nu börjar jag känna mig bättre iaf så imorgon ska jag gå till skolan pront! skönt, saknar mina älskade vänner! Nu ska käka lite, mamma har gjort en kassler låda med ris, bacon, svamp och skinka, MUMS! ha en trevlig onsdagskväll!

 
 

Kommentarer
Postat av: ALICE - FOTO & DESIGN

Tävling på bloggen, där du kan vinna en dubbelring!

Direktlänk till inlägget: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/february/a-little-competition.html



LYCKA TILL :)

2011-02-16 @ 20:31:00
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0