awesome helg.

hejhej, (: helgen har varit sjukt super! i fredags for jag och johanna ner till Mora strax efter vi slutade skolan, köpte bara en ny ögonbrynspenna, hade slarvat bort min, så jag behövde en ny.. sen vid kvart i 8 kom morgan med tåget till mora, så bussen vi tog hem plockade upp honom vid jvstationen, sen när vi kommit till Älvdalen gick vi till gårn "fritte" där gjorde vi inte så mycket faktiskt, typ tittade på tv och bara umgicks med mina kompisar som morgan träffade för första gången då, vi kom hem eftre 10 och då gick vi och la oss och kollade på Paranomal activity 2, eller vi kollade typ på halva, sen somnade nog vi båda x)
 på lördagen så åkte vi tsm men pappa och lillebror till orsa och spelade bowling. det var riktigt roligt, jag vann så klart (a) och jag hade så klart inte grindar! hih :D sen på hem vägen så stannade vi på ica maxi i mora och köpte lite lördagsmys, klockan vart runt 7 innan vi var hemma, och när vi var hemma så tappade vi upp en varmt bad och satte på bastun, sen resten av kvällen badade vi skumbad och bastu, super mysigt! innan vi somnade kollade vi lite på film.
på söndag så gick vi upp ganska tidigt, direkt när vi vaknat på kollade vi på den nyaste "fredag den 13,de" sjukt bra film! sen tog vi det bara lungt och kollade bl.a på tv lite, och gjorde vofflor :D sen vid 10 över 3 åkte morgan hem igen :(

och nu ska jag ta en dusch, sen ska jag äta en apelsin och sen ska jag kolla klart på paranomal activity 2 som vi aldrig såg klart xD, usch skola imorgon, opps jag har inte gjort matte läxan, så den lär jag ju göra innan jag somnar också -.- haha aja ni får ha det så bra! :)
puss

 
me and johanni på bussen, ;-) + "johanna fylde 14 i lördags ett STORT grattis!"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0