14 år på torsdag! :D

hej.
den här helgen har jag varit hos älsklingen, massa mys, är sjukt trött nu så årkar inte berätta allt vi gjort... en skit dryg dag hare varit idag, tåget hem var försenat med 1,5 timme, och sen när jag kom till mora så skulle man få åka taxi eftersom jag missade min buss, alla andra fick taxi direkt men jag fick vänta i en timme där nere innan det kom någon, -.- sen hela dagen idag idag har jag varit skit trött, så nu ska gå och lägga mig, det är ju skola igen imån, sista veckan nu innan lovet. skönt som bara den! och gissa vem som fyller 14 på torsdag? :D:D JAG! thihoow aja sov så gott allihop! 
Z z Z z puss /
ps. tycker inläggen ser så förbaskat tråkiga ut när man inte har bild till, så ni får tre stycken på mig och minde från förra året. :-)

  


Kommentarer
Postat av: ALICEVIKTORIA

Nu har jag en tävling i samarbete med iphone4skal.com, där du kan vinna ett valfritt iphone skal för max 500 kr.

Direktlänk till inlägget: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/february/tavla-om-ett-iphone-skal-fran-iphone4skalcom.html



Lycka till :D

2011-02-24 @ 10:13:51
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0