vilken helvetes resa!

hej läsare, klockan är här i Thailand kvart i 9 på morgonen, så ni sover nog där hemma, menmen, ville bara att ni skulle veta att jag har kommit ner nu iallafall, spyde som en idiot sista timmen på flyget och hela bilresan till våran egen lyxvilla, "2 timmar" men nu har jag fått någon anti spy tablett av pappa så nu mår jag faktiskt ganska bra, ligger i en solstol brevid våran alldeles egna swimming pool! hur grymt som hels, sen kommer ju min söta mamma och sörvar med nygrillad toast och en tropic fanta.
bikini på, solbrillerna, solkräm och kall läsk, så nu är det bara och köra va? ;-) sol och bad i thailand for three weeks, OHYES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0