Orsa med mamma nu..

hej! kom nyss hem från skolan och om typ en halv timme kommer mamma hem och då ska jag följa henne till orsa och lämna kläder på barnprylsmarknaden.
och senare ska jag spendera min fredagskväll tillsammans med amanda hjort på gårn, blir nog super! 
och just ja, jag skrev inget igår, men gjorde typ inget speciellt, fixade alla toast inför loppisen imorgon, jag ska stå i caféterian och sälja fika och toast. 
och så städade jag HELA mitt rum, även under sängen, tog fan 2 timmar, men så jäkla skönt när man är klar.. 
sköt om er! 
love/hanna sörensen

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

FULA APA , hoppas planet kraschar sen

det är fan inte pittolof som skríver, så du vet lixom

2011-04-02 @ 00:34:51
Postat av: svar/ hanna sörensen

HAHA älskar dig johanna!

2011-04-02 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0